مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-25اجتماعي

شیوه بازگشایی مدارس در مهر/ واکسیناسیون معلمان و دست اندرکاران مدارس تا پایان مرداد


مدیر کل تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از واکسیناسیون معلم ها و دست اندرکاران مدارس تا پایان مرداد ماه خبر داد - مدیر کل تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از واکسیناسیون معلم ها و دست اندرکاران مدارس تا پایان مرداد ماه خبر داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن بیگی درباره تمهیدات بهداشتی وزارت آموزش و پرورش برای سال جدید تحصیلی، با اشاره به برنامه ریزی برای واکسناسیون معلمان، گفت: ما نمی توانیم به طور دائمی مدارس را تعطیل کنیم و بازگشایی مدارس از مهر ماه 1400 در دستورکار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ستاد ملی کرونا واکسیناسیون معلمان را به مرداد ماه موکول کرده است، افزود: تا پایان مرداد ماه باید تمام معلم ها و دست اندرکاران مدارس (راننده سرویس و غیره) واکسن کرونا دریافت کنند.

در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش در تعامل با وزارت بهداشت، داده های واکسیناسیون را بررسی و احصا می کند.

وی با اشاره به این که حدود 100 هزار راننده سرویس در ایران مشغول به کار هستند، عنوان کرد: معلم های مدارس دولتی و غیرانتفاعی تا به امروز حدود یک میلیون و 200 هزار نفر برآورد شده اند.

مدیرکل تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص شیوه بازگشایی مدارس، توضیح داد: ممکن است در سال تحصیلی جدید بنابر شرایط شیوع ویروس کرونا یک کلاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه بازگشایی مدارس در مهر/ واکسیناسیون معلمان و دست اندرکاران مدارس تا پایان مرداد

شیوه بازگشایی مدارس در مهر/ واکسیناسیون معلمان و دست اندرکاران مدارس تا پایان مرداد