مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-25بين الملل

تشکیل کمیته تحقیقات جدید درباره حمله کنگره


رییس مجلس نمایندگان آمریکا در پی اقدام جمهوریخواهان سنا در ماه مه در بلوکه کردن یک کمیسیون مستقل برای تحقیقات درباره حمله ششم ژانویه گذشته به کنگره، - رییس مجلس نمایندگان آمریکا در پی اقدام جمهوریخواهان سنا در ماه مه در بلوکه کردن یک کمیسیون مستقل برای تحقیقات درباره حمله ششم ژانویه گذشته به کنگره، اعلام کرد یک کمیته جدید در مجلس نمایندگان این کشور برای تحقیق درباره این حمله تشکیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نانسی پلوسی، رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی در یک کنفرانس مطبوعاتی از طرح یک چارچوب زمانی برای تحقیقات این کمیته خودداری و تصریح کرد، این تحقیقات هر چقدر لازم باشد طول خواهد کشید .

او همچنین جزییاتی درباره ترکیب این کمیته ارائه نکرد اما تصریح کرد که انتظار می رود اعضایش از سمت هر دو حزب اصلی معرفی شوند.

او اظهار امیدواری کرد کوین مک کارتی، رهبر جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا افرادی مسئولیت پذیر را در این کمیته منصوب کند.

پلوسی تاکید کرد، ترجیح به این بوده که کمیسیون تحقیقاتی برون سازمانی وجود داشته باشد و او هنوز کاملا از این ایده دست نکشیده است.

مجلس نمایندگان آمریکا قانونی را به منظور تشکیل یک کمیسیون دوحزبی مستقل تصویب کرد اما جمهوریخواهان سنا آن را بلوکه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته تحقیقات جدید درباره حمله کنگره

تشکیل کمیته تحقیقات جدید درباره حمله کنگره