مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-25سياسي

دیدار رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانواده شهید بیات


معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سومین روز از هفته قوه قضاییه، با خانواده شهید بیات از شهدای این سازمان دیدار کرد.

- ، ذبیح الله خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سومین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در منزل شهید بیات از شهدای این سازمان، با خانواده معظم این شهید دیدار کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ماه و همه شهدای عزیز کشورمان، گفت: همه ما هرچه داریم از شهدا است که با گذاشتن جان خود در طبق اخلاص و با معامله با خدا، بهترین ها را بدست آوردند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه شهیدان زنده و ناظر بر اعمال ما و از تبار عند ربهم یرزقون هستند، تصریح کرد: شهدا تکلیف ما را سنگین کرده اند؛ چراکه انقلاب اسلامی امانتی است که به ما سپرده شده است و باید از آن حفاظت کنیم و اگر به وظایفمان در پاسداری از این امانت عمل نکنیم، باید پاسخگوی شهدا باشیم.

معاون رییس قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بیات، گفت: افتخار می کنیم در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور چنین افرادی داشتیم و امیدوارم بتوانیم به تکلیفی که شهدا بر دوش ما نهاده اند، عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانواده شهید بیات

دیدار رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانواده شهید بیات