مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-25سياسي

غیر شفاف بودن تصمیم گیری ها زمینه را برای فساد فراهم می کند


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه سند تحول قضایی و اجرای آن رضایتمندی مردم و دستیابی به عدالت را در پی خواهد داشت گفت: غیر شفاف بودن تصمیم گیری ها زمینه را برای فساد فراهم می کند.

- ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند با بیان اینکه دوشنبه هفتم تیر سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری و شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در سال 1360 است اظهار داشت: این روز به روز قوه قضاییه معروف شده است.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه شهیدان بهشتی، باهنر و رجایی برای مردم کار می کردند و به آن همه تبلیغاتی که با دست های فاسد بر ضد مرحوم بهشتی و رجایی وجود داشت مردم هیچ اعتنایی نکرده اند گفت: شهید بهشتی مظلوم بود و مظلوم از دنیا رفت و خار چشم دشمنان اسلام بود و امیدوار هستیم مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند و برای اجرای عدالت و خدمت تلاش کنند.

امام جمعه دماوند با تاکید بر اینکه دولت جدید باید سعی کند فاصله ایجاد شده بین مردم و نظام را کم کند بیان داشت: دستگاه قضایی کشور گرفتار کم کاری ها و بی توجهی های فساد زای سایر نهادهای کشور شده است و تار و پود انواع و اقسام جرایم در دستگاه های اجرایی مخصوصاً دولت شکل می گیرد لیکن دستگاه قضایی هم از فساد مبرا نیست و غیر شفاف بودن تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیر شفاف بودن تصمیم گیری ها زمینه را برای فساد فراهم می کند

غیر شفاف بودن تصمیم گیری ها زمینه را برای فساد فراهم می کند