مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-25سياسي

نیروهای انقلابی با خدمت به مردم خسارت ها را جبران کنند


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به انتخاب آگاهانه و حضور خوب مردم در انتخابات گفت: نیروهای انقلابی با خدمت به مردم خسارت ها را جبران کنند.

- حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین اظهار داشت: یکی از دلایل اعجاز قرآن دعوت به تحدی و مبارزه است، قرآن معجزه همیشه جاوید پیامبر اسلام می باشد که نه تنها در دوران حیات پیامبر بلکه پس از رحلت ایشان تاکنون این اعجاز همچنان باقی مانده و جهات مختلفی برای اعجاز قرآن وجود دارد ولی یکی از مهمترین آنها دعوت به تحدی است یعنی درخواست آوردن مانند قرآن و تمام کسانی که می گویند این قرآن از سوی خدا و معجزه نیست یک سوره یا 10 آیه مثل قرآن را بیاورند که هرگز نخواهد توانست چرا که قرآن معجزه است و سوی خداوند نازل شده است.

خطیب جمعه ورامین با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: به همه دست اندرکاران دستگاه قضایی خداقوت عرض می کنیم این ایام که منتهی می شود به هفتم تیر ماه به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است و به همین مناسبت برنامه های مختلفی توسط مسئولان قضایی انجام می شو.

محمودی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی افزود: کار قضاوت بسیار سنگین است و اقدامات قضایی طی سال های اخیر شرایط ویژه ای پیدا کرده که امیدواری مردم را دو چندان نموده و برخورد قاطع با دانه درشت ها مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انقلابی با خدمت به مردم خسارت ها را جبران کنند

نیروهای انقلابی با خدمت به مردم خسارت ها را جبران کنند