مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:102021-06-25اقتصادي

سند راهبردی توسعه مهارت در خراسان رضوی تدوین می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح اولیه سند راهبردی توسعه مهارت در این استان ارائه شده که با همکاری دستگاه های متولی حوزه مهارت آموزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مرتضی اشرفی در نشست شورای مهارت خراسان رضوی اظهار کرد: تدوین این سند بر عهده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با همکاری سایر دستگاه های عضو شورای مهارت و تشکل های مرتبط با بنگاه های اقتصادی است که پس از تکمیل و اجرای آن، مهارت آموزی و جذب نیروی ماهر در بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی سازماندهی شده و نظم لازم را پیدا می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی با موضوع طراحی و ایجاد دهکده ملی مهارت تدوین شده، همچنین طرح توجیهی ایجاد دهکده ملی مهارت نیز تهیه و پیگیری های لازم برای جذب فرد نیکوکار به منظور مشارکت در ساخت مرکز فنی و حرفه ای انجام شده است.

اشرفی عنوان کرد: زمین مورد نظر برای ساخت سه مرکز آموزش فنی و حرفه ای در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد از سوی شهرداری تامین شده که ساخت آنها در اسفندماه سال گذشته با حضور رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آغاز شده و ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی توسعه مهارت در خراسان رضوی تدوین می شود

سند راهبردی توسعه مهارت در خراسان رضوی تدوین می شود