مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-25اقتصادي

جدا کردن سفره مردم از نرخ دلار حرف دل مردم و دلسوزان نظام است


جدا کردن سفره مردم از نرخ دلار که توسط رییس جمهور منتخب اعلام شد، بسیار منطقی و ارزشمند و حرف دل مردم، ائمه جمعه و دلسوزان نظام است.

- ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه در محمدآباد یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه و واقع شدن در هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: یکی از جایگاه های رفیع اسلامی بنابر آنچه در قرآن و روایات وجود دارد، قضاوت و داوری در میان مردم است.

وی بیان کرد: در باب قضاوت و داوری بایدها و نبایدهای فراوانی وجود دارد و در نظام جمهوری اسلامی نیز در این زمینه پیشرفت های فراوانی داشته ایم ضمن اینکه اگر کسی بخواهد زیبایی های اسلام را درک کند، کافیست که نیم نگاهی به داوری و فرهنگ قضاوت در اسلام و مقایسه آن با غرب داشته باشد.

مدرسی ادامه داد: اصول زیبایی آفرینی در فرهنگ داوری اسلام وجود دارد مثل اصل برائت، ممنوعیت شکنجه، اصل منع تجسس، اصل مساوات و قانون اساسی، شخصی بودن مجازات ها که اینها همه گویای زیبایی قضاوت در فرهنگ اسلامی است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد عنوان کرد: اگر گذشته غرب را در زمینه راه های تشخیص جرم با اسلام مقایسه کنید، خواهید دید که 1400 سال پپیش اسلام این اصول زیبا را داشته اما غربی ها برای تشخیص متهم، شیوه های جاهلانه خاصی را داشته مثلا قیافه شناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدا کردن سفره مردم از نرخ دلار حرف دل مردم و دلسوزان نظام است

جدا کردن سفره مردم از نرخ دلار حرف دل مردم و دلسوزان نظام است