مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-25اقتصادي

قطعی و افت فشار آب در همه نقاط شهری یکسان خواهد بود


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به مصوبات نشست اضطراری شورای مدیریت بحران، مقرر شد تا توزیع آب در نقاط مختلف شهر به صورت عادلانه انجام شود، - قدرت اله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین در رابطه با مصوبات نشست اضطراری شورای مدیریت بحران که  به منظور کنترل مصرف آب و برق برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست چندین مصوبه داشتیم که از جمله آن ها صرفه جویی 50 درصدی مصرف آب و برق در دستگاه اجرایی استان است.

وی افزود: عدم استفاده شهرداری ها از آب شرب برای فضای سبز و اطلاع رسانی در مورد مدیریت مصرف از طریق صداوسیما، فضای مجازی و نصب بنرها در سطح شهر نیز از دیگر مصوبات بود.

مهدیخانی ادامه داد:  مقرر شد تا توزیع آب در نقاط مختلف شهر به صورت عادلانه انجام شود، به طوری که  قطعی و افت فشار در همه نقاط شهر یکسان باشد.

وی با بیان این که قطع آب مشترکین پرمصرف، مورد تاکید قرار گرفت، عنوان کرد: در نشست اضطراری شورای مدیریت بحران، مقرر شد تا فعالیت واحدهای غیر ضرور مانند کارواش ها بعد از ساعت 17 باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: عدم قطع برق چاه های منطقه مهدی آباد، اقبالیه، جاده اسماعیل آباد و شرق قزوین از جمله مصوبات این شورا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی و افت فشار آب در همه نقاط شهری یکسان خواهد بود

قطعی و افت فشار آب در همه نقاط شهری یکسان خواهد بود