مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-25سياسي

میانگین متوسط تورم کشور در سال های اخیر 25 درصد است


میانگین متوسط تورم کشور در طول سال های اخیر بالای 25 درصد است با این وجود اگر سالی 20 درصد هم به حقوق ها اضافه شود باز هم قدرت خرید 5 درصد کمتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورابراهیمی ظهر جمعه در دیدار با رییس و پرسنل دادگستری شهرستان راور ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: کارکنان دستگاه دستگاه قضایی نمی توانند همزمان در جای دیگری مشغول به کار شوند، گفت: این موضوع تکلیفی بر ما واجب می کند که جایی مانند دستگاه قضایی را به صورت ویژه ببینیم.

وی تصریح کرد: بارها مطرح شده اگر می خواهید دستگاه قضایی سالم، قوی، مقتدر و کارآمد داشته باشید باید هیچ خواسته ای خارج از محدوده خودش نداشت بنابراین باید افراد شاغل در این دستگاه باید از حداقل حقوقی حد اعلا که بتوانند زندگی خود را اداره کنند بهره مند باشند.

تورم عامل اصلی همه مشکلات حوزه اقتصادی است پورابراهیمی ادامه داد: این تکلیف ما هم بوده و یکی از کارهایی که چند سال قبل انجام شد این بود که اشل حقوقی دستگاه قضایی را نسبت به متوسط پرداخت ها در کشور با توجه به همین وضعیت در قالب ضریب افزایشی مد نظر قرار دادیم اما من اعتقاد دارم پاسخگو نیست یعنی نسبت به عملکرد دستگاه اداری افزایش داشته و این افزایش قابل بررسی و مقایسه است اما این عدد متناسب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین متوسط تورم کشور در سال های اخیر 25 درصد است

میانگین متوسط تورم کشور در سال های اخیر 25 درصد است