مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-25اقتصادي

چه قیمتی در انتظار دلار است؟ 


در حالیکه این روزها را مسئولان، روزهای پایانی مذاکرات بر سر برجام و رفع تحریم ها می دانند، کارشناسان معتقدند که با تزریق منابع ارزی بلوکه شده به بازار ارز، - در حالیکه این روزها را مسئولان، روزهای پایانی مذاکرات بر سر برجام و رفع تحریم ها می دانند، کارشناسان معتقدند که با تزریق منابع ارزی بلوکه شده به بازار ارز، روند بازار فورا کاهشی می شود و در این شرایط، نرخ دلار قابلیت رسیدن به زیر 15 هزار تومان را دارد اما با وجود متضرر شدن تولید از کاهش نرخ ارز و موقتی بودن روند کاهشی، تمرکز بر تثبیت نرخ ارز بیشتر ضرورت پیدا می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مذاکرات وین و اخبار مثبت منتشر شده از آن، موضوع جدیدی نیست و در زمستان سال گذشته نیز اخبار خوشی از توافقات دو جانبه، رفع تحریم ها و آزادسازی منابع ارزی ایران مطرح شد، اما صرفا در حرف و خبر باقی ماند و عملیاتی نشدند.

این بار، بیش از پیش مسئولان از روزهای پایانی مذاکرات و رفع تحریم ها سخن می گویند؛ به گونه ای که رییس جمهور در روزهای اخیر بر برداشتن تحریم ها در آینده نزدیک و سرازیر شدن سرمایه ها به ایران تاکید کرده است.

همچنین، در آخرین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ورود منابع ارزی آزاد شده کشور به فرایندهای تبادلات مالی مورد بررسی قرار گرفت و بانک مرکزی نیز در آن جلسه گزارشی از تمهیدات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه قیمتی در انتظار دلار است؟ 

چه قیمتی در انتظار دلار است؟