مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:452021-06-25بين الملل

جولان دوباره کرونا در سرزمین اشغالی؛ زدن ماسک بار دیگر اجباری شد


شیوع دوباره ویروس کرونا علی رغم واکسیناسیون گسترده در سرزمین اشغالی موحب شده است تا مقامات صهیونیست، زدن ماسک در اماکن سرپوشیده را بار دیگر اجباری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به افزایش شیوع بیماری کووید-19 از ظهر امروز (جمعه) زدن ماسک در اماکن سربسته الزامی می شود.

به نوشته وبگاه میانگین 100 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

رسانه های اسراییلی به نقل از مقامات این رژیم نوشته اند که اگر زدن ماسک آمار ابتلا را کاهش ندهد، آن ها بار دیگر مجبور به ممنوع کردن تجمعات خواهند شد.

روز گذشته ثبت یک مورد ابتلا به کرونای هندی در شهر عسقلان مسئولان صهیونیستی را به شدت نگران کرد و کابینه صهیونیستی امروز اعلام کرد که روز یکشنبه نشست کمیته وزارتی برای مبارزه با کرونا، برگزار خواهد شد.

مقامات صهیونیست بیم این دارند که کرونای هندی به شهرها و شهرک های عرب نشین سرایت کند و از آن جایی که  واکسیناسیون در این شهرها به نسبت شهرهای صهیونیست نشین کمتر انجام شده، احتمال سرایت بیشتر است.

وضع دوباره محدودیت ها، در حالی است که در تاریخ یکم ژوئن، دولت صهیونیستی پس از واکسیناسیون وسیع و گسترده از رفع تقریبا تمامی محدودیت ها خبر داده و یک روز قبل از آن تعداد کل مبتلایان به کرونا، چهار نفر اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان دوباره کرونا در سرزمین اشغالی؛ زدن ماسک بار دیگر اجباری شد

جولان دوباره کرونا در سرزمین اشغالی؛ زدن ماسک بار دیگر اجباری شد