مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-25سياسي

رییس کل دادگستری یزد از مصدومان تصادف اتوبوس سربازان عیادت کرد


رییس کل دادگستری استان یزد بر اساس دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر پیگیری سانحه اتوبوس سربازان، به همراه تعدادی از مقامات قضایی از سربازان سانحه دیده در بیمارستان شهید رهنمون عیادت کرد.

- ، در این عیادت که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، دادستان نظامی استان، بازرس کل استان یزد، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب یزد و مدیرکل پزشکی قانونی حضور داشتنند، وضعیت جسمی سانحه دیدگان ارزیابی و از عوامل پزشکی بیمارستان شهید رهنمون گزارش روند درمان و اقدامات صورت گرفته اخذ شد.

رییس کل دادگستری استان یزد، پیگیری علل و عوامل حادثه را خواستار و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد به عنوان مدعی العموم مأمور پیگیری این حادثه شد.

با دستور رییس کل دادگستری استان یزد، مقرر شد مدیرکل پزشکی قانونی در اسرع وقت نسبت به بررسی پرونده بالینی و معاینه مصدومان و تعیین نوع و میزان صدمات وارده در بیمارستان اقدام کنند تا در دادرسی پرونده تسریع صورت گیرد.

در ادامه پیرامون تحویل اجساد حادثه مقرر شد پزشکان به سرعت در اسرع وقت نسبت به معاینه و تحویل اجساد به بازماندگان اقدام کنند.

دهشیری بر بررسی علت یا علل حادثه مقرر تاکید کرد و ابراز داشت: دادستان شهرستان تفت که حادثه در آن منطقه اتفاق افتاده باید به سرعت با ارجاع امر به کارشناس رسمی نسبت به بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد از مصدومان تصادف اتوبوس سربازان عیادت کرد

رییس کل دادگستری یزد از مصدومان تصادف اتوبوس سربازان عیادت کرد