مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-25اقتصادي

برداشت 56 هزار تن سیر از مزارع طارم


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با اشاره به اینکه حدود یک هزار و 400 هکتار از اراضی زراعی این شهرستان به کشت سیر اختصاص یافته است، گفت: پیش بینی می شود از این سطح، - مجتبی اسکندری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عملیات برداشت نوبرانه محصول سیر در شهرستان طارم آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با اشاره به اینکه در سال زراعی 1400- 1399 حدود  یک هزار و 400 هکتار از اراضی زراعی این شهرستان به کشت سیر اختصاص یافته است، تصریح کرد: پیش بینی می شود از این سطح، حدود 56 هزار تن محصول سیر برداشت شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد یک هزار و 650 نفر بهره بردار شهرستان به کشت و کار این محصول مشغول هستند و از این طریق کسب درآمد می کنند، عنوان کرد: همه ساله برداشت سیر در این شهرستان از اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت صورت می گیرد.

اسکندری با بیان اینکه ارقام مورد کشت در این شهرستان شامل سیر صورتی و قرمز است، بیان کرد: محصول تولیدی این شهرستان علاوه بر مصرف داخل شهرستان و استان به سایر استان ها و همچنین در صورت وجود شرایط به کشورهایی مثل روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم ادامه داد: از جمله اقدامات انجام گرفته توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در مورد محصول سیر، تامین نهاده های مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 56 هزار تن سیر از مزارع طارم

برداشت 56 هزار تن سیر از مزارع طارم