مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-25اقتصادي

تولید سالانه 900 تن گوشت سفید ماهی در اهر


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر گفت: سالانه 900 تن گوشت سفید ماهی در مزارع پرورش ماهی این شهرستان تولید و روانه بازار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر گفت: سالانه 900 تن گوشت سفید ماهی در مزارع پرورش ماهی این شهرستان تولید و روانه بازار می شود.

محمد اسدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان اهر یکی تولید کننده ی گوشت سفید در سطح آذربایجان شرقی است و رتبه پنجم استانی را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به کمبود آب و خشکسالی های اخیر در شهرستان اهر افزود: با وجود کم آبی در برخی نقاط این شهرستان وجود مناطقی مانند تراس رودخانه اهرچای، روان آب های دره سراجلو، جلگه ورگهان ویجنی، پاکوه قوشاداغ، روان آبهای یوزبند و انجرد و غیره مناطق مستعدی برای تولید آبزیان بخصوص ماهی قزل آلا هستند.

اسدی ضمن تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان صنعت آبزی پروری در اهر خاطرنشان کرد: از پروانه داران می خواهیم برای توسعه و گسترش صنعت آبزی پروری در این شهرستان اقدام نمایند، چرا که می توان با توسعه این صنعت تولید سالانه گوشت سفید ماهی را به بیش از 2000 تن ارتقاء دهیم.

وی در ادامه از جمله موانع پیشرفت و توسعه صنعت آبزی پروری در اهر را عدم شناخت و علاقه کافی به آبزی پروری و فواید پروتیینی ماهی، انجام بروکراسی های اداری و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 900 تن گوشت سفید ماهی در اهر

تولید سالانه 900 تن گوشت سفید ماهی در اهر