مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-25ورزشي

دوپینگ یک ورزشکار المپیکی ایران مثبت شد


این ورزشکار که یکی از بااخلاق ترین و بهترین ملی پوشان کاروان ورزش ایران است در شرایطی با این مشکل مواجه شده که اطلاعی از عوارض داروی مصرفی نداشته و به همین خاطر مسئولان تیم ملی و فدراسیون را هم در جریان این اقدام قرار نداده است.

- یکی از ورزشکارانی که توانسته است مجوز حضور در سی و دومین دوره بازی های المپیک را کسب کند به دلیل مثبت شدن تست اول دوپینگ خود در آستانه از دست دادن المپیک 2020 توکیو قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سی و دومین دوره بازی های المپیک تابستانی از اول تا هفدهم مردادماه سالجاری به میزبانی توکیو ژاپن برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران نیز با 65 سهمیه ای که تاکنون کسب کرده است در این دوره از بازی ها شرکت خواهد کرد.

در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع این رویداد بزرگ که با شرایط خاص و تحت تاثیر پاندمی کرونا برگزار می شود، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد نمونه اول تست دوپینگ یکی از ملی پوشان اعزامی به المپیک توکیو مثبت شده و به احتمال فراوان این ورزشکار حضور در المپیک را از دست خواهد داد.

مسئولان فدراسیون مربوطه که نامه فدراسیون جهانی مبنی بر دوپینگی بودن این ورزشکار را دریافت کرده اند بلافاصله تلاش برای حل این مشکل را با انجام تست دوم آغاز کرده اند و در نامه ای به فدراسیون جهانی نسبت به این موضوع اعتراض کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوپینگ یک ورزشکار المپیکی ایران مثبت شد

دوپینگ یک ورزشکار المپیکی ایران مثبت شد