مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-25سياسي

توییت جنجالی جهانپور دردسرساز شد


ما با جمع زیادی از خبرنگاران هم قدم شدیم و به عنوان وظیفه مدنی از سخنگوی سازمان غذا و دارو شکایت کردیم و هفته آینده نیز به دادسرای فرهنگ و رسانه خواهیم رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، علی مجتهدزادهدر خصوص اظهارات اخیر سخنگوی سازمان غذا و دارو، اظهار کرد: در شرایطی که وضعیت کرونا در کشور وضعیت حادی است و بسیاری از مردم عزیزانشان را از دست داده اند و بسیاری نیز نگران سالمندان هستند، با این وضعیت تزریق واکسن و با توجه به غیرقابل چشم پوشی بودن اینکه اهمالی در زمینه تهیه واکسن صورت گرفته است، ما باید این اهمال ها را بپذیریم و بپذیریم که جامعه دچار یأس و سرخوردگی است.

عقل سلیم و انصاف هم حکم می کند که در این شرایط کسانی که مسئولیت مستقیم دارند، هم عذرخواه مردم باشند و هم افکار عمومی را آرام کنند.

وی افزود: متاسفانه اخیراً شاهد بودیم یکی از آقایان که سابقه بسیار بدی در این زمینه دارد یعنی چندین بار قبل هم چندین مورد توهین به منتقدان داشته اند، مطالب را مطرح کرده که مایه تاسف است.

متاسفانه ایشان سخنگوی سازمان غذا و دارو هم هستند و یکی از اشخاصی است که در مظان اتهام است و باید پاسخگو باشد.

اما می بینیم طلبکار مردم است و توهین می کند و قطعاً اگر چنین رفتاری در هر کشوری صورت می گرفت، این شخص را برکنار می کردند و محاکمه می کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییت جنجالی جهانپور دردسرساز شد

توییت جنجالی جهانپور دردسرساز شد