مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:352021-06-25اقتصادي

اصفهان/ خرید 6 کیلو مرغ هفتگی با کارت ملی


هر فرد با ارائه کارت ملی می تواند هفته ای 6 کیلوگرم مرغ بخرد و با توجه به ثبت در سیستم بیش از سهمیه امکان خریداری وجود ندارد.

- معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: هر یک از شهروند ان اصفهان در هر هفته میتوانند 6 کیلوگرم مرغ با نرخ مصوب را با ارائه کارت ملی خرید کنند.

اسماعیل نادری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان نرخ هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم 25 هزار و 950 تومان است و غیر از این تخلف محسوب می شود.

وی افزود: مرغ با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان در بیشتر فروشگاه ها و شهرستان ها عرضه می شود اما برخی فروشگاه های مرغ متأسفانه همچنان گران فروشی می کنند با توجه به اینکه مرغ تحت پوشش سامانه رهتاب بین فروشندگان مرغ توزیع می شود در صورت تخلف واحد خرده فروشی، سهمیه مرغ آن قطع می شود.

قطع سهمیه فروشگاه ها در صورت گران فروشی معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه فروشگاه های مرغ تنها از طریق سامانه رهتاب می توانند مرغ خریداری کنند، گفت: فروشندگان متخلف که به دلیل گران فروشی، سهمیه مرغ آنها قطع می شود دیگر امکان دسترسی به سامانه رهتاب و ثبت سفارش ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان/ خرید 6 کیلو مرغ هفتگی با کارت ملی

اصفهان/ خرید 6 کیلو مرغ هفتگی با کارت ملی