مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-25ورزشي

تامین امنیت آب شرب مردم، خط قرمز شرکت آب منطقه ای است


در پی اخباری مبنی بر آنچه که عدم واگذاری سد شیرین دره به هیات قایقرانی برای تمرینات آمادگی، عنوان شد، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: - ایسنا/خراسان شمالی در پی اخباری مبنی بر آنچه که عدم واگذاری سد شیرین دره به هیات قایقرانی برای تمرینات آمادگی، عنوان شد، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: تامین سلامتی و امنیت منابع آب شرب مردم از جمله سدها، اولویت و خط قرمز این شرکت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی، سید عقیل مرتضوی تاکید کرد: به همین دلیل این شرکت در واگذاری فضای سدهای استان به برخی فعالیت های عمومی یا ورزشی، تابع ضوابط و مقررات وزارت نیرو است.

وی افزود: امسال خشکسالی و کاهش شدید منابع آب، اهمیت تامین پایدار و کیفیت آب شرب را دو چندان کرده و بر محدودیتهای این شرکت برای حفاظت از سدها و سایر منابع آب افزوده است.

مرتضوی گفت: با این وجود، امکان تمرین قایقرانی در سه مورد از سدهای استان وجود دارد و این موضوع پیشتر چندبار به مسوولان ورزش قایقرانی استان اعلام شده است.

وی تاکید کرد: واگذاری فضای سدهای استان برای قایقرانی برای تامین منافع عامه است و این شرکت در این زمینه تاکنون وجهی دریافت نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت آب شرب مردم، خط قرمز شرکت آب منطقه ای است

تامین امنیت آب شرب مردم، خط قرمز شرکت آب منطقه ای است