مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-25اقتصادي

بهره برداری از 125 واحد مسکن محرومین در اردل تا پایان تیرماه


سرپرست بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد 125 مسکن محرومین که در شهرستان اردل در حال احداث می باشد تا پایان تیرماه به بهره برداری می رسد.

- فرشید ریاحی سامانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به تلاش بنیاد مسکن برای محرومیت زدایی از شهرستان اردل گفت: براساس تفاهم نامه فی مابین استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بنیاد مسکن از سهمیه سال 1399 در سطح شهرستان اردل 125 واحد مسکونی در حال ساخت می باشد که تا تیرماه جاری به بهره برداری می رسد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعتبار احداث این واحدها بالغ بر 62 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات و 37 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک بلاعوض می باشد.

ریاحی سامانی با اشاره به پروژه روستای قراب عنوان کرد: این پروژه با اعتبار 36 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 97 درصد در حال احداث می باشد و تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای احداث این واحدها شامل تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ 400 میلیون ریال به ازای هر واحد و همچنین تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت به میزان 200 میلیون ریال است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اضافه کرد: هم چنین برای سال جاری نیز احداث 40 واحد مسکن در قراب در برنامه این نهاد قرار دارد و تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 125 واحد مسکن محرومین در اردل تا پایان تیرماه

بهره برداری از 125 واحد مسکن محرومین در اردل تا پایان تیرماه