مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-25بين الملل

خروج آمریکا و پیشروی طالبان؛ موضوعات دیدار امروز رهبران افغانستان با بایدن


جو بایدن، رییس جمهور آمریکا امروز جمعه با اشرف غنی، همتای افغان خود و رقیب سیاسی سابق وی عبدالله عبدالله درباره حمایت واشنگتن از این کشور در ضمن تدارک سربازان آمریکایی برای خروج از افغانستان بعد از 20 سال جنگ و تلاش کابل برای دفع پیشروی های طالبان دیدار می کند.

- خروج آمریکا و پیشروی طالبان؛ موضوعات دیدار امروز رهبران افغانستان با بایدن جو بایدن، رییس جمهور آمریکا امروز جمعه با اشرف غنی، همتای افغان خود و رقیب سیاسی سابق وی "عبدالله عبدالله" درباره حمایت واشنگتن از این کشور در ضمن تدارک سربازان آمریکایی برای خروج از افغانستان بعد از 20 سال جنگ و تلاش کابل برای دفع پیشروی های طالبان دیدار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، همچنان که رییس جمهور افغانستان با مسائلی شامل پیشروی های طالبان، بمبگذاری ها و ترورها، جهش در موارد ابتلای به کووید 19 و درگیری سیاسی داخلی در کابل روبرو است دیدار او با جو بایدن رییس جمهور آمریکا در دفتر بیضی در کاخ سفید می تواند برای اشرف غنی چه به لحاظ سمبلیسم و چه از جنبه کمک جدید آمریکا ارزشمند باشد.

رونالد نیومن، سفیر سابق آمریکا در کابل اظهار کرد: در زمانی که روحیه ها به طرزی فوق العاده متزلزل شده و مسائل روندی نزولی پیدا کرده اند، هر کاری که یک نفر بتواند به منظور تقویت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج آمریکا و پیشروی طالبان؛ موضوعات دیدار امروز رهبران افغانستان با بایدن

خروج آمریکا و پیشروی طالبان؛ موضوعات دیدار امروز رهبران افغانستان با بایدن