مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-25سياسي

اشتغال زندانیان کشور به 54 درصد رسیده است


اشتغال 54 درصدی در سال گذشته محقق شد، باید ایرادات آن برطرف شود و هم بنا بر توصیه ریاست قوه قضاییه ارتقاء پیدا کند و به اشتغال 80 درصدی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان اصفهان شامگاه پنج شنبه با حضور رییس سازمان زندان ها ، رییس کل دادگستری استان اصفهان و سایر مسؤولان قضایی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

  محمدمهدی حاج بابایی اظهار داشت: مأموریت ما در زندان و در ارتباط با زندانیان، آن مأموریت متعالی است که امام (ره)  برای زندانبانی در زندانیان می تواند این اتفاق مبارک محقق شود و زندان به دانشگاه تبدیل شود.

رییس سازمان زندان ها اشتغال زندانیان می بایست پایدار باشد، یعنی بعد از زندان هم بتواند حفظ زندانی و حفظ خانواده زندانی را تضمین کند و این یکی از اهداف ماست.

وی گفت: اشتغال 54 درصدی در سال گذشته محقق شد، باید ایرادات آن برطرف شود و هم بنا بر توصیه ریاست قوه قضاییه ارتقاء پیدا کند و به اشتغال 80 درصدی برسد و با این نگاه متعالی که در مجموعه دستگاه قضایی استان اصفهان هست، امروز شاهد اتفاقات خوبی هستیم و امیدواریم این اتفاقات در دوره مدیریت جناب آقای بابایی هم تداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زندانیان کشور به 54 درصد رسیده است

اشتغال زندانیان کشور به 54 درصد رسیده است