مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-25ورزشي

بانویی ادیب که نامش بر تابلوی خیابانی در تهران نشست


با حضور رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه9، ائمه جماعات و مدیران شهری، آیین رونمایی از سردیس و پلاک کوبی خیابان دکتر بدرالزمان قریب در مرکز آموزش های شهید حیدری (خانه مشق) انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در ابتدای این آیین که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، سیدمصطفی موسوی، شهردار منطقه 9، با اشاره به این که نام گذاری خیابان اجتماعی به بدرالزمان قریب با هماهنگی شواری اسلامی شهر تهران، صورت گرفته است، گفت: طبق توافقات انجام شده شهرداری تهران با وزارت دفاع، به منظور استفاده از بخشی از پادگان جی برای مسیرهای ترافیکی، معبری در انتهای بلوار استاد معین با 4باند ایجاد شد که 2باند آن به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اختصاص داده شد.

وی افزود: در این راستا، خیابانی که تا پیش از این خیابان اجتماعی خوانده می شد، پس از هم فکری و ارسال پیشنهاداتی به کمیته نام گذاری شورای شهر، مقرر شد تا این خیابان به نام بانو بدرالزمان قریب که از مفاخر ایران زمین هستند، نام گذاری شود.

در ادامه، محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به اهمیت نام و نام گذاری در مدیریت شهری، گفت: سعی مجموعه مدیریت شهری بر آن بوده تا تنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانویی ادیب که نامش بر تابلوی خیابانی در تهران نشست

بانویی ادیب که نامش بر تابلوی خیابانی در تهران نشست