مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-25سياسي

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی درگذشت خبرنگاران


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه ناگوارواژگونی اتوبوس خبرنگاران در شهرستان نقده درگذشت 2 تن از خبرنگاران خبرگزاری های ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ارومیه و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در پیامی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس خبرنگاران در شهرستان نقده درگذشت 2 تن از خبرنگاران خبرگزاری های ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم  انالله و انا الیه راجعون  خبر حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس خبرنگاران و جان باختن دو تن از خبرنگاران جوان و پر تلاش خانم ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از خبرگزاری های ایسنا و ایرنا موجب تأثر و تألم گردید  خبرنگاران عزیز ، تلاشگران گمنام عرصه رسانه و صدای رسای مردم و مسئولین در انعکاس اخبار و رویدادها هستند که لازم است زحمات این عزیزان بخوبی دیده شود و امنیت و سلامتی آنان در تمامی شرایط مورد توجه جدی قرار بگیرد.

اینجانب درگذشت خبرنگاران عزیز را به جامعه رسانه ای و خانواده های محترم آنان تسلیت میگویم  و از خداوند متعال عافیت و سلامتی  برای مصدومین این حادثه ناگوار خواستارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی درگذشت خبرنگاران

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی درگذشت خبرنگاران