مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-25بين الملل

این بار ناوهای مزاحم را هدف قرار می دهیم


در پی عبور ناوشکن انگلیسی از نزدیکی کریمه در دریای سیاه ، معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد که نیروهای نظامی این کشور در صورت بی توجهی ناوهای مزاحم به هشدارها، - به نقل از آسوشیتدپرس، سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه، اعلام کرد نیروهای نظامی این کشور در صورت بی توجهی ناوهای مزاحم به هشدارها، آن ها را هدف قرار خواهند داد.

سرگیی ریابکوف، گفت که عدم نقض حریم مرزی روسیه یک ضرورت مطلق است و مسکو، در صورت نیاز برای حفظ مرزهای خود از تمام امکانات دیپلماتیک، سیاسی و نظامی استفاده خواهد کرد.

او سپس هشدار داد: کسانی که می خواهند قدرت روسیه را محک بزنند، خود را در معرض خطرات بسیاری قرار می دهند و روسیه در آینده آمادگی این را دارد که نه تنها مسیر حرکت [ناوها]، بلکه احتمالاً خود آن ها را هدف قرار دهد .

روسیه با متهم کردن انگلیس به نقض قوانین بین المللی و ورود به حریم آبی روسیه، از لندن خواسته است تا درباره خدمه ناوشکن تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهد.

روز چهارشنبه روسیه اعلام کرد که یک ناوشکن بریتانیایی وارد آب های این کشور شده و از این رو اقدام به شلیک هشدار کرده و همچنین یک فروند جنگنده آن نیز مسیر ناوشکن بریتانیایی را بمباران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بار ناوهای مزاحم را هدف قرار می دهیم

این بار ناوهای مزاحم را هدف قرار می دهیم