مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-25ورزشي

حراست فدراسیون فوتبال به حواشی دیدار ویستاتوربین ورود کند


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: در دیدار ویستاتوربین تهران شهرداری همدان داور بازی به ضرر ما سوت زد و باید حراست فدراسیون به حواشی این بازی ورود کند.

- با اشاره به حواشی دیدار شهرداری همدان برابر ویستاتوربین تهران اظهار داشت: متأسفانه در هفته های پایانی داوری دیدارهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور بسیار مشکوک بوده است.

وی افزود: در دیدار برابر ویستاتوربین داور سر تیم ما را برید متأسفانه دو پنالتی کاملاً مسلم برای ما نگرفت و به ناحق بازیکنان ما را کارت باران کرد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه داور دیدار ویستاتوربین برای بازی آینده ما هم برنامه داشت، گفت: 2 بازیکن ما را به راحتی اخراج کرد و به اکثر بازیکنان مان کارت زرد نشان داد و کاملاً قضاوت مغرضانه بود.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: متأسفانه در دیدارهای گذشته داوری دیدارهای ما به همین شکل بوده و در بازی برابر ملی حفاری اهواز نیز دقیقه 5 کاپیتان ما حسین کاظمی را اخراج کردند.

وی با بیان اینکه به شدت از داوری ها آسیب دیده ایم، بیان کرد: از حراست فدراسیون فوتبال درخواست می کنیم به اتفاقات دیدارهای هفته های پایانی ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست فدراسیون فوتبال به حواشی دیدار ویستاتوربین ورود کند

حراست فدراسیون فوتبال به حواشی دیدار ویستاتوربین ورود کند