مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-25بين الملل

روس ها را اول به ترکیه ببرید!


آژانس گردشگری فدرال روسیه (روس توریسم) به توراپراتورهای این کشور توصیه کرد: گردشگرانی که سفر آن ها به تعویق افتاده است باید در اولویت به ترکیه اعزام شوند.

- آژانس گردشگری فدرال روسیه (روس توریسم) به توراپراتورهای این کشور توصیه کرد: گردشگرانی که سفر آن ها به تعویق افتاده است باید در اولویت به ترکیه اعزام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم روسیه برای سفر به ترکیه درحالی تشویق می شوند که ایران و روسیه به تازگی بر سر لغو روادید برای سفرهای گروهی شهروندان دو کشور توافق کرده اند.

با این حال بسته بودن مرزهای ایران و روسیه به روی گردشگران دو کشور و توقف صدور ویزای توریستی، اجرای این توافق را با چالش مواجه کرده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این وزارتخانه هم با استناد به اظهارات رییس اتحادیه آژانس داران گردشگری روسیه، به تلاش آژانس های این کشور با هدف جایگزین کردن ایران، برای دو میلیون و 500 هزار گردشگر روس بازمانده از سفر ترکیه، اشاره کرده بود.

اما اینک، آژانس گردشگری فدرال روسیه به توراپراتورهای این کشور پیشنهاد کرده گردشگرانی را که در یک سال گذشته موفق نشده اند سفر بروند به ترکیه بفرستند.

زارینا دوگوزووا ـ رییس آژانس گردشگری فدرال روسیه ـ که طرف امضای برنامه اقدام مشترک لغو روادید سفرهای گروهی با ایران بود، گفت: در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روس ها را اول به ترکیه ببرید!

روس ها را اول به ترکیه ببرید!