مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-25سياسي

دیدار دادستان عمومی و انقلاب تهران با جانباز دفاع مقدس


همزمان با هفته قوه قضاییه دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در منزل ناصر شکرالله زاده، با این جانباز دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

- ، در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و در راستای تجلیل و تقدیر دستگاه قضایی از خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی انجام شد، علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران به نیابت از رییس قوه قضاییه به همراه چند تن از معاونان خود، با حضور در منزل این جانباز دفاع مقدس از صبر انقلابی و مجاهدت خانواده وی در تحمل آلام جسمانی و مرارت های جانبازی قدردانی کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون فداکاری و رشادت شهدا و ایثارگران و خانواده های معزز آنان است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان در حادثه تروریستی هفتم تیر 1360، بر عزم دستگاه قضایی در تداوم راه شهدا و حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی و دادستانی تهران با اتکا به حمایت ملت همیشه در صحنه ایران، راه مقدس ایثارگران دلاور را در حفظ نظم و امنیت و صیانت از آرمان های والای انقلاب اسلامی با قوت ادامه می دهد.

القاصی تکریم و تعظیم ایثارگران را بر اساس آموزه های مقدس دینی فریضه و تکلیف همگانی خواند و با تأکید بر ضرورت پایبندی عملی مردم و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دادستان عمومی و انقلاب تهران با جانباز دفاع مقدس

دیدار دادستان عمومی و انقلاب تهران با جانباز دفاع مقدس