مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-25سياسي

تشکیل کارگروه مقابله با رمزارزهای غیرمجاز در قزوین


در مقابله با استفاده از دستگاه های غیرمجاز تولید رمز ارزها نیز باید کارگروه مقابله با رمزارزهای غیرمجاز در زیر مجموعه کمیته امنیتی استانداری تشکیل شود چراکه این موضوع مانند قاچاق بوده و سوء استفاده از ظرفیت های کشور است و باید مدیریت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، گفت: کشور در سایه وفاق، همدلی، همکاری و بردباری پیشرفت و توسعه پیدا می کند و اختلافات، اعتماد مردم و کارهای بزرگ را خدشه دار می کند، لذا حماسه حضور مردم در انتخابات، کار را بر همه تمام کرد و دولت با این پشتوانه باید قدم هایی را برای رفع موانع بردارد.

وی افزود: همه باید کمک کنیم در این شرایط سخت که مردم پای صندوق آمدند با تدبیر، عقلانیت و بسیج همه ظرفیت ها و استفاده از نیروهای متخصص بدون نگاه های سیاسی کشور را به سمت وضعیت مطلوب پیش ببریم.

جمالی پور با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و همرزمان ایشان، افزود: ما قدردان همکاری دستگاه قضایی هستیم و در استان نیز وضعیت ما هستند و باید حتماً به آنها کمک کنیم.

وی افزود: همه دستگاه ها باید در خدمت این فعالان باشند و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید باید به عنوان یک اصل مورد توجه همه خدمتگزاران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه مقابله با رمزارزهای غیرمجاز در قزوین

تشکیل کارگروه مقابله با رمزارزهای غیرمجاز در قزوین