مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-25بين الملل

ناسا آدمک به ماه می فرستند


خبرگزاری یونایتدپرس با انتشار این خبر تاکید کرده که، اعضای «خدمه» ماموریت «آرتمیس 1» یعنی آدمک ها ، به ناسا کمک می کنند تا قبل از برنامه های این سازمان فضایی برای ارسال فضانوردان به ماه در سال 2023، - خبرگزاری یونایتدپرس با انتشار این خبر تاکید کرده که، اعضای خدمه ماموریت آرتمیس 1 یعنی آدمک ها ، به ناسا کمک می کنند تا قبل از برنامه های این سازمان فضایی برای ارسال فضانوردان به ماه در سال 2023، میزان تابش پرتو، لرزش و تأثیرات ناشی از فرود را در ماه آزمایش کند.

سازمان فضایی آمریکا (ناسا) به منظور آماده سازی مقدمات برای انجام ماموریت های خدمه دار در ماه، سه آدمک به قمر زمین می فرستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مأموریت ناسا به ماه که آرتمیس 1 نام دارد برای اواخر سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است؛ این ماموریت خدمه انسانی نخواهد داشت ، در عوض این سازمان فضایی در حال آماده سازی سه سرنشین بی جان (آدمک) است تا با کپسول اریون به ماه سفر کنند.

خبرگزاری یونایتدپرس با انتشار این خبر تاکید کرده که، اعضای خدمه ماموریت آرتمیس 1 یعنی آدمک ها ، به ناسا کمک می کنند تا قبل از برنامه های این سازمان فضایی برای ارسال فضانوردان به ماه در سال 2023، میزان تابش پرتو، لرزش و تأثیرات ناشی از فرود را در ماه آزمایش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا آدمک به ماه می فرستند

ناسا آدمک به ماه می فرستند