مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-25اقتصادي

تنها دو درصد شهروندان کاشان کم مصرف هستند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: بنا به آمار مدیریت مصرف شهروندان منطقه کاشان، تنها دو درصد مردم کم مصرف هستند و 35 درصد مردم خوش مصرف هستند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: بنا به آمار مدیریت مصرف شهروندان منطقه کاشان، تنها دو درصد مردم کم مصرف هستند و 35 درصد مردم خوش مصرف هستند.

محمدرضا اسدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بیش از 59 درصد شهروندان در گروه پر مصرف و بد مصرف قرار دارند که 44 درصد پرمصرف و 15 درصد نیز بد مصرف هستند که متاسفانه سهم زیادی از مصرف آب را به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: مدت 270 روز از سال آبی را پشت سر گذاشتم و این در حالی است که میزان بارندگی 70 درصد نسبت به سال های کمتر بوده است و امیدواریم در این زمان باقی مانده تا پاییز، شاهد کاهش شستشوی خودرو و حیاط با استفاده از آب شرب باشیم تا بتوانیم تابستان را بدون قطعی آب به سر ببریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان در مورد مدیریت مصرف آب تصریح کرد: چنانچه شهروندان روزانه فقط یک دقیقه از مدت زمان استحمام را کاهش بدهند، باعث صرفه جویی میلیون ها لیتر آب می شود تا بتوانیم این سال سخت را پشت سر بگذاریم.

اسدی تاکید کرد: نقش زنان در مدیریت الگوی مصرف خانواده موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها دو درصد شهروندان کاشان کم مصرف هستند

تنها دو درصد شهروندان کاشان کم مصرف هستند