مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 03:302021-06-25سياسي

توضیحی درباره آرای باطله انتخابات شورای شهر اهواز


فرماندار اهواز با بیان اینکه 90 درصد آرای باطله انتخابات شورای شهر اهواز آرای سفید بوده، گفت: آرای باطله انتخابات ششمین دوره شورای شهر اهواز 12 درصد آرا بوده و مشابه متوسط کشوری و استانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا جمال عالمی نیسی پنجشنبه شب در گفت وگو با شبکه استانی خوزستان، اظهار داشت: آرای باطله در این دوره از انتخابات شورای شهر اهواز 12 درصد، آرای باطله در استان 11 درصد و آرای باطله در کشور 13 درصد آرای ماخوذه بوده، بنابراین آرای باطله در اهواز به متوسط استانی و کشوری نزدیک است.

وی افزود: 90 درصد آرای باطله که در شعب اخذ رای شمارش و تجمیع و به فرمانداری ارسال شده، آرای سفید بوده است.

عالمی نیسی با اشاره به اعتراضات و انتقاداتی که بعد از اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز مطرح شده، از شهروندان و فعالان رسانه ای درخواست کرد که حقایق را روشن کنند و در صورت نیاز به اطلاعات، از فرمانداری سوال کنند تا بتوانند شبهه های ایجاد شده را تبیین کنند.

وی همچنین درباره تاخیر در اعلام نتایج شورای شهر اهواز گفت: اگر این انتخابات مطابق برنامه به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شد، با توجه به تجمیع آرا توسط سیستم، می توانستیم نتایج را در کمتر از یک ساعت و یا صبح شنبه اعلام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره آرای باطله انتخابات شورای شهر اهواز

توضیحی درباره آرای باطله انتخابات شورای شهر اهواز