مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 02:452021-06-24سياسي

روایتی از نیم قرن رانندگی تاکسی در ساری


مسن ترین راننده تاکسی با 90 سال سن و 50 سال سابقه فعالیت در ساری از نرخ کرایه سه ریالی تا مراقبت از نوامیس مردم صحبت به میان آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در روزهای که بیشتر نگاه ها به سمت انتخابات و حواشی آن است گوش کردن به صحبت های جوان 70 سال پیش که عمرش را در راه خدمات رسانی و جابجایی مردم سر کرده شنیدنی است.

مرتضی مرزوقی از تلاش 50 ساله و از زمانی که کرایه تاکسی در این شهر سه ریال بوده صحبت حرفش را آغاز کرد، مسن ترین راننده تاکسی که سن فعالیتش از سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی شهرداری ساری بیشتر است، زمان شروع فعالیتش را سال 1349 اعلام کرد، زمانی که در شهر ساری در کل 12 تاکسی فعالیت می کرد و بار عمده انتقال مسافر را بر دوش داشتند.

مزروقی راننده تاکسی غیر از حمل و مسافر در بحث امر به معروف و نهی از منکر هم فعال بود، خودش این طور صحبت می کرد که اگر موردی از بی حرمتی به بانوان پیش می آمد خودش پیش از انقلاب ورود پیدا می کرد و کسی در شهر با وجود رانندگان تاکسی متعهد اجازه بی حرمتی به بانوان را نداشتند.

با فیات قدیم فعالیت تاکسیرانی در شهر ساری را آغاز کرد با بنزهای گازییلی به کارش رونق داد، برای نوسازی ناوگان حمل و نقل اقدام به خرید پیکان کرد و با یک دستخط معمولی از ساری راهی کرج شد و پیکان را به مبلغ 6 تومان خریداری کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از نیم قرن رانندگی تاکسی در ساری

روایتی از نیم قرن رانندگی تاکسی در ساری