مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 01:552021-06-24ورزشي

فدراسیونی که به فکر حفظ ستاره هایش نیست/ یک نوشاد را برایمان نگهدارید!


رقابت های انتخابی تیم ملی با بی تدبیری مسئولان فدراسیون تنیس روی میز بدون حاشیه برگزار نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در حالی در شهر بابل برگزار شد که حواشی غلبه زیادی بر متن داشت و مسئولان فدراسیون که در یک سال گذشته انتقاد زیادی به عملکردش وجود داشته است، نتوانست رقابتی در خور شان تیم ملی برگزار کند.

شهر بابل با توجه به شرایط آب و هوایی که در این فصل دارد، اصلا نمی توانست میزبان خوبی برای این رقابت ها باشد و هم کارشناسان و هم بازیکنان معتقد بودند فدراسیون باید محل دیگری را انتخاب می کرد، اما متاسفانه تصمیم های اشتباه در فدراسیون همچنان ادامه دارد.

از محل برگزاری که بگذریم، نحوه حضور بازیکنان هم اشکالات فراوان داشت، از رفت و برگشت های پیاپی نوشاد عالمیان تا اخراج او.

نوشاد بازیکنی است که اگر در اوج باشد، بردن او کار هر بازیکنی نخواهد بود، اما چطور می شود که در این رقابت ها نتایج ضعیفی می گیرد.

نوشاد نوشاد از شرایطی که در سالن رقم خورده ناراحت است.

رفتار او قابل توجیه نیست، اما این را هم باید در نظر بگیریم او ذاتا بازیکن پرخاشگری نیست و آنچه مسلم است اینکه مسئولان فدراسیون شرایط را آنقدر برایش سخت کرده اند که اینطور واکنش نشان می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیونی که به فکر حفظ ستاره هایش نیست/ یک نوشاد را برایمان نگهدارید!

فدراسیونی که به فکر حفظ ستاره هایش نیست/ یک نوشاد را برایمان نگهدارید!