مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 23:002021-06-24اجتماعي

تکمیل آموزش دروس عملی هنرستانی ها تا پایان شهریور/دانش آموزان نگران نباشند


مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جای نگرانی از حیث اتمام آموزش های دروس عملی و کارگاهی در سال تحصیلی وجود ندارد گفت: - مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جای نگرانی از حیث اتمام آموزش های دروس عملی و کارگاهی در سال تحصیلی وجود ندارد گفت: بر اساس اصلاحیه آیین نامه آموزشی دوره متوسطه، تا پایان شهریور برای تکمیل آموزش هایی که هنوز به پایان نرسیده اند فرصت داریم.

مصطفی آذرکیش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند تکمیل آموزش دروس عملی هنرستانی ها اظهار کرد: بر اساس بخشنامه های صادره و به ویژه بخشنامه ای که ابتدای اریبهشت ماه از سوی مرکز سنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش ارسال شده بود تا 15 مرداد ماه برای تکمیل آموزش دروس عملی و کارگاهی هنرستان ها زمان هست و هنوز وقت داریم.

وی افزود: آموزش و ارزشیابی دروس عمومی، شایستگی های غیرفنی و شایستگی های پایه فنی به شیوه غیرحضوری در پایه دهم و یازدهم و به شیوه حضوری در پایه دوازدهم انجام شده است.

مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: درباره دروس عملی و کارگاهی نیز با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، آموزش به شیوه حضوری در مناطق زرد و آبی بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آموزش دروس عملی هنرستانی ها تا پایان شهریور/دانش آموزان نگران نباشند

تکمیل آموزش دروس عملی هنرستانی ها تا پایان شهریور/دانش آموزان نگران نباشند