مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 19:352021-06-24پزشكي

پادتن هایی که بیماران مبتلا به کووید-19 پیشرفته را از مرگ نجات می دهند


پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود نشان داده اند که شاید گروهی از پادتن ها بتوانند از بستری شدن و مرگ و میر بیماران مبتلا به کووید-19 پیشرفته جلوگیری کنند.

- پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود نشان داده اند که شاید گروهی از پادتن ها بتوانند از بستری شدن و مرگ و میر بیماران مبتلا به کووید-19 پیشرفته جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از لایومینت، پژوهش جدید دانشگاه جنوب فلوریدا (USF) و بیمارستان عمومی تامپا (TGH) نشان می دهد که پادتن های مونوکلونال (MABs) می توانند عملکرد خوبی داشته باشند و میزان مراجعه به بخش مراقبت های ویژه به خاطر ابتلا به کووید-19 و بستری شدن را کاهش دهند.

پژوهشگران باور دارند که اگر پادتن های مونوکلونال تحت دستورالعمل های سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) مورد استفاده قرار بگیرند، می توانند بار همه گیری بیماری را کاهش دهند.

درمان های مبتنی بر پادتن های مونوکلونال که تزریق آنها به صورت وریدی صورت می گیرد، به صورت ویژه برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس طراحی شده اند.

سازمان غذا و داروی آمریکا، مجوز استفاده اضطراری از این پادتن ها را برای بیماران مبتلا به نوع خفیف تا متوسط کووید-19 صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادتن هایی که بیماران مبتلا به کووید-19 پیشرفته را از مرگ نجات می دهند

پادتن هایی که بیماران مبتلا به کووید-19 پیشرفته را از مرگ نجات می دهند