مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 18:102021-06-24سياسي

لزوم ایجاد یک تشکل منسجم توسط جبهه انقلاب اسلامی


همدان _ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: جبهه انقلاب اسلامی برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید یک تشکل منسجم را ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بعد از ظهر امروز اعضای انجمن فرهنگی ثارالله با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از اقدامات و فعالیت های آیت الله حبیب الله شعبانی به جهت دعوت مردم به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات از طریق تبلیغ چهره به چهره و سفرهای شهرستانی تقدیر کردند.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در این دیدار ضمن تقدیر از این اقدام انجمن فرهنگی ثارالله، اظهار داشت: حضور در عرصه انتخابات و دعوت مردم برای مشارکت، وظیفه هر مسلمانی است که باید نسبت به انجام آن حساس باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما برای انقلاب اسلامی، تشیع و اسلام بیش از این ها می توانیم فعالیت کنیم، یادآور شد: انتخابات گذشته دارای آسیب هایی همچون میزان آرای باطله و عدم مشارکت عده ای از مردم به دلایل مشخص بود، اما نقاط مثبتی نیز در این روز مشهود بود که به آنها نیز باید پرداخت.

امام جمعه همدان تصریح کرد: در روزهای قبل از برگزاری انتخابات میزان مشارکت مردم در حدود 36 درصد بود اما مشاهده کردیم که در روز انتخابات این میزان به حدود 50 درصد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد یک تشکل منسجم توسط جبهه انقلاب اسلامی

لزوم ایجاد یک تشکل منسجم توسط جبهه انقلاب اسلامی