مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 17:202021-06-24سياسي

امیر قطر برای آیت الله رییسی آرزوی موفقیت کرد


«تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر امشب (پنج شنبه) در تماس تلفنی با آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب ایران، پیروزی وی را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امشب (پنج شنبه) با آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، او در این تماس تلفنی، برای آیت الله رییسی آرزوی موفقیت کرد و طرفین در خصوص روابط دو جانبه و چشم انداز توسعه و تقویت آن گفت و گو کردند.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی روز شنبه گذشته نیز در پیامی پیروزی ابراهیم رییسی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران، تبریک گفته بود.

آیت الله رییسی نیز در این گفت وگوی تلفنی با تقدیر از تبریک دولت و ملت قطر، گفت: پیوندهای میان دو ملت ایران و قطر چنان قوی و مستحکم است که تکانه های مختلف نتوانسته است خللی در آن وارد کند.

رییس جمهور منتخب ارتقای مناسبات دوجانبه در دوران فشار و تحریم را ضامن پایداری روابط دو کشور دانسته و تاکید کرد: امنیت جمعی بخش اصلی دکترین سیاست خارجی منطقه ای دولت جدید است که می تواند صلح و ثبات را برای کشورهای منطقه و آرامش و رفاه را برای ملت ها به ارمغان بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر قطر برای آیت الله رییسی آرزوی موفقیت کرد

امیر قطر برای آیت الله رییسی آرزوی موفقیت کرد