مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 16:552021-06-24پزشكي

به پیک پنجم کرونا نزدیک می شویم


واقعیت این است که واریانت‏ های آفریقای جنوبی و هندی، توانایی بالایی برای ابتلای سریع شهروندان دارند و این می‎تواند خطر آغاز پیک پنجم کرونا را در کشور قوت بخشد.

- واقعیت این است که واریانت‏ های آفریقای جنوبی و هندی، توانایی بالایی برای ابتلای سریع شهروندان دارند و این می‎تواند خطر آغاز پیک پنجم کرونا را در کشور قوت بخشد.

به عبارت دیگر می توان گفت به پیک پنجم کرونا نزدیک تر شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید سوری، رییس کمیته اپیدمیولوژی کووید-19، در یادداشتی در روزنامه جام جم نوشت: بر اساس آخرین آمار مرکز اطلاع‏ رسانی وزارت بهداشت و درمان، روز گذشته 112 نفر از هموطنان مان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و بیش از 11هزار نفر نیز به ویروس کرونا مبتلا شدند.

این در حالی است که واکسیناسیون به کندی انجام می شود و بر اساس آخرین اطلاعات حدود یک میلیون نفر هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‏ اند.

بر کسی پوشیده نیست که ویروس کرونا همچنان در حال چرخش است و هر روز خبرهایی از جهش این ویروس در گوشه ای از جهان شنیده می‏ شود؛ ویروسی که تا امروز چهار واریانت متفاوت از آن شناسایی شده است: واریانت کلاسیک که از ووهان چین به همه نقاط جهان منتقل شد، واریانت انگلیسی، هندی و آفریقای جنوبی که در شهرهای جنوبی و جنوب شرقی کشور ما به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پیک پنجم کرونا نزدیک می شویم

به پیک پنجم کرونا نزدیک می شویم