مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 16:502021-06-24سياسي

قانون اساسی تضمین کننده استمرار نظام در چهار دهه گذشته بوده است


قانون اساسی مترقی و مورد تایید ولایت فقیه تا امروز پس از چهار دهه تضمین کننده استمرار و جلوگیری از انحراف نظام در سنوات و حوادث مختلف بوده است.

- ، محمد رضا حبیبی شامگاه پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل زندان های استان اصفهان اظهار داشت: تشکر و خدا قوت ویژه به ملت عزیز ایران که جانانه به فرمان ولی امر خود لبیک گفتند و با حضور حماسی در پای صندوق های رأی برنامه ریزی های طولانی مدت دشمنان چه اربابان بیرون از مرز آنان و نوکران دست نشانده داخلی همه را نقش بر آب کردند و با حضور جانانه ثابت کردند که پیوند ملت و ولایت یک پیوند جادوانه و ناگسستنی است.

وی با اشاره به مقام شهید آیت الله بهشتی، افزود: همه وظیفه داریم بخشی از جایگاه او را برای نسل جوانی که روزهای اول انقلاب و زحمات او را ندیدند به طریقی بازگو کنیم.

رییس کل دادگستری اصفهان ابراز داشت: اگر بهترین هدیه امام (ره) جمهوری اسلامی بود زحمات و تلاش های شاگردان ایشان و در رأس آنها شهید بهشتی نقش بی بدیلی در ثبات و استمرار نظام جمهوری اسلامی داشت و موضع گیری های این مرد بزرگ برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی در کتاب های مختلف جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون اساسی تضمین کننده استمرار نظام در چهار دهه گذشته بوده است

قانون اساسی تضمین کننده استمرار نظام در چهار دهه گذشته بوده است