مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 16:452021-06-24اقتصادي

افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی اردبیل/شهرک مهندسان به زودی احداث می شود


با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، استاندار اردبیل و سایر مسئولان ساختمان جدید نظام مهندسی اردبیل افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مراسمی که عصر پنجشنبه در شهرک کارشناسان اردبیل برگزار شد، ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در پنج هزار متر مربع زیربنا و با صرف هزینه ای بالغ بر 14 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: با گذشت پنج سال از کلنگ زنی و استارت اجرای این پروژه، امروز شاهد بهره برداری از این ساختمان پنج طبقه هستیم که در بخش های اداری، آموزشی، آمفی تئاتر، مدیریت و همچنین اتاق های اقامتی امکان ارائه خدمات بیشتر فنی، مهندسی را به هموطنان فراهم می آورد.

انوری تصریح کرد: با تاکید رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار است در این بنا جامعه مهندسی در کنار مردم حافظ منافع آنها بوده و سعی کند خدمات جدیدی که از سوی این سازمان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می شود با مطلوبیت ارائه کرده و در خدمت مردم باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه قرار است طرح مجریان ذیصلاح و صدور شناسنامه فنی به شکل جامع عملیاتی شده و مبحث 22 بهره برداری از ساختمان نیز در سازمان نظام مهندسی اجرایی شود، وجود این ساختمان و بنای مجهز می تواند فرصت ارائه خدمات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی اردبیل/شهرک مهندسان به زودی احداث می شود

افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی اردبیل/شهرک مهندسان به زودی احداث می شود