مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:552021-06-24اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای هراز و فیروزکوه


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم اما روان در جریان است و هموطنان به سهولت در حال تردد از این محورها هستند.

- ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس درباره وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و نیمه سنگین اما روان در جریان است و هموطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مهم مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد خودروها از این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در 20 کیلومتری مقصد مسافران رخ می دهد تاکید کرد: هموطنان در هر دو ساعت رانندگی می بایست 15 الی 20 دقیقه را در محل های مجاز به استراحت پرداخته و پس از تجدید قوا ادامه مسیر دهند تا خستگی و خواب آلودگی باعث بروز حوادث رانندگی نشود.

کهریزی بیان کرد: همچنان محدودیت های کرونایی و ممنوعیت تردد خودروها برقرار است و گیت های پلیس راه از خروج خودروهای غیر مجاز و غیر بومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای هراز و فیروزکوه

ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای هراز و فیروزکوه