مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:152021-06-24سياسي

ایجاد اشتغال برای 5900 زندانی در اصفهان


مدیرکل سابق زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان گفت: اشتغال زندانیان در این استان اکنون به 5900 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ضیایی فرد در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان اصفهان که عصر امروز برگزار شد، با تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: خدا را شاکرم 10 ماه گذشته که توفیق خدمت در استان اصفهان را داشتم از بهترین ایام زندگی من بود.

او افزود: در این مدت در هر حوزه ای به ویژه اشتغال زندانیان اتفاقات خوبی رخ داد به طوری که در آغاز فعالیت خود در اصفهان تعداد زندانیان شاغل 4500 نفر بود که امروز به 5900 نفر رسیده است و این جز تلاش شبانه روزی همکارانمان نبوده است.

مدیرکل سابق زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان به افتتاح اولین مرکز مدیریت جذب کمک های مردمی و گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی با پیگیری رییس کل دادگستری استان پروژه کاشان پس از 12 سال راه اندازی شد.

ضیایی فرد با اشاره به اینکه اندرزگاه ویژه زندانیان جرایم مالی و غیر عمد با کمک خیران در کنار کانون اصلاح تربیت آماده بهره برداری است، اضافه کرد: در 10 ماه گذشته آزادی مشروط زندانیان 54 درصد و دادرسی الکترونیک 70 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 5900 زندانی در اصفهان

ایجاد اشتغال برای 5900 زندانی در اصفهان