مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:152021-06-24حوادث

کشف احتکار فرآورده های نفتی قاچاق در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف احتکار فرآورده های نفتی قاچاق در زنجان خبر داد.

- سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، ماموران در این زمینه بوده ایم.

وی از کشف انواع لوازم خانگی قاچاق از یک انبار به ارزش 10 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی قاچاق مطلع شدند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از این انبار بازدید کرده و در بازرسی از آن 157 دستگاه انواع لوازم خانگی از جمله،کولرگازی، لباسشویی،تلویزیون، جاروبرقی، ماکرویوبه و یخچال خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

وی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احتکار فرآورده های نفتی قاچاق در زنجان

کشف احتکار فرآورده های نفتی قاچاق در زنجان