موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:102021-06-24سياسي

هیأت نظارت مرکزی پاسخگوی تأیید صلاحیت های مبهم باشد/ سوال از وزیر کشور درباره تخلفات انتخاباتی + عکس


نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد با اشاره به تخلفات انتخابات شورای شهر و روستاها، گفت: برخی از حوزه های انتخاباتی شوراهای اسلامی قابلیت ابطال را داشته و قطعاً اگر انتهای دولت نبود در جهت استیضاح وزیر کشور پیش می رفتیم.

- حسین حق وردی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در بر خلاف انتظار دشمنان و برخی جریانات برگزار شد و پیام ایستادگی برای انقلاب و نظام را به دنیا مخابره کرد.

وی گفت: در فرآیند انتخابات شوراها علاوه بر هیأت های اجرایی 3 مرحله بررسی و تأیید صلاحیت توسط هیأت های نظارت وجود داشت.

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد بیان کرد: برخی تصورات عامه آن است که گویی بررسی صلاحیت ها در دستان نماینده مجلس است ولی در حقیقت به این نحو نیست، مجلس شورای اسلامی این نظارت را به هیأت نظارت مرکزی و استانی تفویض می کند و هر نماینده ای که در این هیأت ها حضور داشته باشد در تأیید صلاحیت ها نقش دارد.

حق وردی با اشاره به ناهماهنگی میان هیأت های نظارت استانی و مرکزی افزود: در هیأت های نظارت شهرستانی و استانی روندی اعمال شد که مبتنی بر نظرات مراجع مختلف بود که افرادی بر اساس آن رد شدند.

وی با اشاره به تبدیل روند سختگیرانه مطابق قانون در هیأت های نظارت شهرستانی و استانی به روند سهل گیرانه در هیأت مرکزی، گفت: تعداد زیادی از داوطلبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت نظارت مرکزی پاسخگوی تأیید صلاحیت های مبهم باشد/ سوال از وزیر کشور درباره تخلفات انتخاباتی + عکس

هیأت نظارت مرکزی پاسخگوی تأیید صلاحیت های مبهم باشد/ سوال از وزیر کشور درباره تخلفات انتخاباتی + عکس