مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:052021-06-24سياسي

از مدیران متخلف شکایت می کنیم


خزانه دار جامعه هتلداران کشور و رییس جامعه هتلداران یزد با انتقاد به کوتاهی دستگاه ها در مقابل اجرای مصوبات حمایتی ستاد کرونا، گفت: باتوجه به وضعیت نامطلوب حاکم بر هتل ها، - ایسنا/یزد خزانه دار جامعه هتلداران کشور و رییس جامعه هتلداران یزد با انتقاد به کوتاهی دستگاه ها در مقابل اجرای مصوبات حمایتی ستاد کرونا، گفت: باتوجه به وضعیت نامطلوب حاکم بر هتل ها، اگر این روند ادامه پیدا کند از طریق محاکم قضایی از مدیران متخلف شکایت می کنیم.

سیدامیرناصر طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن انتقاد به وضعیت حاکم در اجرای مصوبات ستاد کرونا اظهار کرد: با وجود مصوباتی که منجر به اعمال محدودیت های متعدد شد و با توجه به این که یزد جزو شهرهایی بود که از ابتدا به صورت خودجوش توسط اصناف گردشگری تعطیل شد و سپس بیشترین همراهی را این صنف و صنعت داشت، مصوبات حمایتی ستاد کرونا به خوبی در این باره برای این بخش اجرایی نشد.

وی با گلایه از کوتاهی در اجرای مصوبات حمایتی کرونا در استان تصریح کرد: ستاد ملی کرونا در بخش تسهیلات، وام ها و شرایطی را برای بخش گردشگری در نظر گرفت اما با بیشترین چالش ها در این حوزه روبرو شدیم.

این مسئول با بیان این که برخورد بانک ها بسیار بد بود، تصریح کرد: نه تنها بانک ها بلکه دستگاه های خدمات رسان هم به مصوبات کرونا بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مدیران متخلف شکایت می کنیم

از مدیران متخلف شکایت می کنیم