مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:002021-06-24سياسي

کاهش زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در استان اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با تلاش های انجام یافته توسط دستگاه قضایی استان اردبیل زمان رسیدگی به پرونده های قضایی به 40 روز کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر امروز در آیین تجلیل از کارکنان نمونه تشکیلات قضایی استان اردبیل که در محل دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون با تلاش های قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان وقت رسیدگی ها به 40 روز کاهش یافته است.

وی افزود: تلاش می شود با حرکت برنامه محور و رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی از سوی مرکز، به نتایج مطلوب تر دست یابیم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه به لزوم احترام و تکریم ارباب رجوع با تاسی از آیات و روایات پرداخت و بیان کرد: حفظ کرامت و جایگاه انسان در آموزه های دینی و اسلامی همیشه مورد تاکید بوده و بر لزوم رعایت آن همواره سفارش شده است.

  کثیرلو با تبیین و تشریح ذات پاک انسانی تصریح کرد: کسانی همیشه در زندگی دنیوی و اخروی موفق هستند که بتوانند بر هوای نفسانی خود غلبه کنند و تسلیم وسوسه های شیطانی نباشند.

رییس کل دادگستری استان عمل براساس  سند تحول قضایی را از دیگر اولویت های دادگستری استان ذکر کرد که برنامه های آن به جد پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در استان اردبیل

کاهش زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در استان اردبیل