مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 14:502021-06-24سياسي

استقلال دانشگاه فرهنگیان سمنان حفظ شد/ ایجاد پارک اقتصاد سمنان


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس، گفت: از ادغام بودجه دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه سمنان جلوگیری شد تا استقلال این دانشگاه حفظ شود.

- ، عباس گلرو بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه به میزبانی دفتر خود در سمنان با بیان اینکه پارک اقتصاد دیجیتال به زودی در سمنان افتتاح می شود، بیان داشت: سمنان در زمره معدود استان هایی است که صاحب پارک اقتصاد دیجیتال خواهد شد و شرکت های دانش بنیان مرتبط با ICT می توانند در این مرکز مستقر شوند و مسیر رشد را به طور جدی دنبال کنند.

وی در ادامه افزود: دانشگاه فرهنگیان استان پیش از این از نظر تعداد دانشجو و رشته و نیز ساختمان، رو به افول بود اما با مذاکرات صورت گرفته سهمیه جذب دانشجو به 600 نفر رسیده است.

عضو خانه ملت با بیان اینکه در تلاش هستیم تا تعداد رشته های دانشگاه را به هشت رشته برسانیم، گفت: درخواستی نیز برای اختصاص 50 میلیارد برای احداث دانشگاه جامع فرهنگیان در زمینی 60 هکتاری به رییس جمهور ارائه کرده ایم، بیان داشت: از ادغام ردیف بودجه دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه سمنان جلوگیری کردیم و رایزنی هایی برای حفظ استقلال دانشگاه تک جنسیتی فرزانگان با مقامات ذی ربط در شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت دادیم که وعده هایی مبنی بر استثنا شدن این دانشگاه از دانشگاه های در دست ادغام، داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال دانشگاه فرهنگیان سمنان حفظ شد/ ایجاد پارک اقتصاد سمنان

استقلال دانشگاه فرهنگیان سمنان حفظ شد/ ایجاد پارک اقتصاد سمنان