مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 14:452021-06-24ورزشي

سرمربی فولاد سیرجان: می خواهیم بهترین تیم ایران باشیم/جذب دو بازیکن خارجی در فولاد


سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: قصد دارم ساختار تیم را حفظ کنم و با تلاش زیاد، بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و با کمترین هزینه بهترین نتیجه بگیریم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، سعید رضایی سرمربی جوان تیم والیبال فولاد سیرجان در مورد علت پذیرش تیم والیبال سیرجان گفت: والیبال سیرجان پتانسیل بسیار خوبی دارد، مجموعه ای که هستند دارای صداقت در گفتار و کردار هستند و حیف بود که این تیم منحل شود.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ادامه داد: تیم فولا بعد از قهرمانی شرایطی برایش به وجود آمد که تیم، اکثر مهره های اصلی خود را از دست داد و شرایط برای ما سخت شده و اکثر بازیکنان صاحب تیم شدند اما در این شرایط هدایت فولاد سیرجان را پذیرفتم و با اعتقاد به توان خودم و مجموعه فولاد سیرجان کار را شروع کردیم.

وی عنوان کرد: با توجه به حضورمان در جام باشگاه های آسیا و در جهت تقویت تیم، دو بازیکن خارجی را به تیم فولاد اضافه می کنیم و به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت داخلی نیز هستیم.

 رضایی در رابطه با بازیکنان بومی و سیرجانی و آنهایی که از تیم جدا شده اند نیز گفت: بازیکنان بومی خوبی در تیم هست؛ من سعی می کنم به جوان های  بومی میدان بدهم و پشتوانه ای خوب برای تیم مهیا کنیم، بعضی به دلایلی تصمیم به رفتن گرفتند، دنبال این هستیم که سعید رنجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی فولاد سیرجان: می خواهیم بهترین تیم ایران باشیم/جذب دو بازیکن خارجی در فولاد

سرمربی فولاد سیرجان: می خواهیم بهترین تیم ایران باشیم/جذب دو بازیکن خارجی در فولاد