مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 14:452021-06-24اجتماعي

«شوق زندگی» در مشهد افتتاح شد


مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی به همت شهرداری مشهد، دادگستری خراسان رضوی و همکاری و مشارکت دستگاه های فعال در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، - ایسنا/خراسان رضوی مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی به همت شهرداری مشهد، دادگستری خراسان رضوی و همکاری و مشارکت دستگاه های فعال در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، ساماندهی کودکان کار و آسیب دیده و در معرض آسیب، افتتاح شد.

در این مجتمع طرح سایبان مهر، سایبان امید، طرح سایبان عدالت، طرح کودک خلاق و سایبان مهان حضور داشته و به کاهش آسیب های اجتماعی می پردازند.

محمدرضا کلایی، شهردار مشهد، امروز در مراسم افتتاح مجتمع شوق زندگی با اشاره به اینکه نوع مواجهه با موضوعات در قالب پروژه هایی که در شهر، خیرین شهریار هسته اصلی آن بوده اند، بسیار جدی است، اظهار کرد: توجه به موضوعات شهر ترمیمی، کاهش آسیب ها با ساز و کارهایی که تدوین شده و اتفاقی که امروز شاهد آن بودیم، همه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده است.

تمرکز همکاران ما در حوزه اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی، به کارگیری همکاری تمام دستگاه ها اعم از بهزیستی، نیروی انتظامی، خیرین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شوق زندگی» در مشهد افتتاح شد

«شوق زندگی» در مشهد افتتاح شد