مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 14:302021-06-24ورزشي

تسلیت مدیرعامل باشگاه سپاهان برای درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا


مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

- مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، درگذشت خبرنگاران خبرگزاری ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

متن تسلیت به شرح زیر است: برادران گرامی جناب آقای علی متقیان و محمدرضا نوروزپور مدیران عامل محترم خبرگزاری های دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) سلام علیکم با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد و با احترام؛ خبر درگذشت نابهنگام مرحومان مغفوره مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در حادثه واژگونی اتوبوس موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان این حادثه جانکاه را خدمت شما، همکاران محترم و همچنین خانواده های محترم کریمی و یاسینی تسلیت عرض می کنم.

برای روح این دو مرحومه غفران الهی و علو درجات و برای خانواده و بازماندگان از درگاه حق تعالی طلب صبر جزیل مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت مدیرعامل باشگاه سپاهان برای درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا

تسلیت مدیرعامل باشگاه سپاهان برای درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا